Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022 »E-POSLOVANJE 2019-2022«
V okviru razpisa E-POSLOVANJE 2019-2022, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), smo v podjetju Prosan d.o.o. uspešno pridobili nepovratna sredstva za izvedbo projekta »PROSAN – E-POSLOVANJE 2020« (krajše: PROSAN2020). V okviru projektnih aktivnosti bomo v podjetju izvedli digitalizacijo nastopov na sejmih, vzpostavili novo spletno stran za tuje trge ter spletno trgovino, izdelali produktno-prodajni video in krepili kompetence s pomočjo usposabljanja.

Namen operacije
Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

Podjetje Res Rei d.o.o. bo v okviru operacije izvedlo vse omenjene ukrepe.

DIGITALIZACIJA NASTOPOV NA SEJMIH 

V tej operaciji bodo pripravljene in oblikovane digitalne vsebine za predstavitev na sejmih.

SPLETNE STRANI ZA TUJE TRGE , SPLETNA TRGOVINA

V okviru načrtovanih ukrepov digitalizacije poslovanja bomo na tujih trgih preko inovativnih orodij (spletna trgovina, spletna stran) ponudili končnim kupcem možnost kreiranja končnega produkta na podlagi njihovih potreb in želja, s čimer bomo poenostavili sam poslovni model.

Spletna trgovina bo omogočala lažji pregled nad ponujenimi izdelki, vendar pa bo na koncu končni kupec lahko prav tako v vsaki točki načrtovanja svojega naročila samostojno vplival na končni izgled končnega produkta, ter poljubno sestavljal izdelek v skladu s svojimi željami. S tem bodo načrtovani ukrepi bistveno pripomogli k učinkovitejšemu načrtovanju produktov in izboljšali poslovne procese v našem podjetju.

Pri integraciji načrtovanih ukrepov bomo upoštevali visoke zahteve in standarde po digitalni varnosti, tako da bomo od zunanjih izvajalcev zahtevali, da bodo produkti narejeni po najsodobnejših standardih in varnostnih protokolih. Prav tako bomo v okviru operacije o digitalni varnosti seznanili in usposobili tudi naše zaposlene in nekatere obstoječe tuje poslovne partnerje, ki bodo uporabljali našo digitalno programsko opremo, saj se zavedamo, da zaposleni, ki ne poznajo varnostnih tveganj v poslovnem okolju, predstavljajo največjo nevarnost.

PRODUKTNO-PRODAJNI VIDEO 

Izdelava scenarija, vsebine in prevodov v tri jezike ter produkcija in postprodukcija produktno-prodajnega videa. Ukrep bo neposredno in posredno pripomogel k povečanju prodaje in dvigu prepoznavnosti blagovne znamke na tujih trgih.

KREPITEV KOMPETENC – USPOSABLJANJA 

V okviru krepitve kompetenc za posamezne ukrepe bomo s pomočjo zunanjih svetovalcev naučili naše zaposlene novih veščin in rokovanja z novimi programskimi orodji, s čimer bomo povečali njihovo učinkovitost in njihove kompetence. Z novimi znanji bodo zaposleni še učinkovitejši in kreativnejši na delovnem mestu, prav tako pa bodo z novimi orodji lahko doprinesli k nadaljnjemu trajnostnemu razvoju našega podjetja.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).

Višina nepovratnih sredstev, ki smo jih prejeli za namen izvedbe operacije, znaša 29.960,00 EUR.

Več o nepovratnih sredstvih in EU skladih lahko preberete na www.eu-skladi.si.

 

 

Zapri
Prijava
Zapri
Košarica (0)

V košarici ni izdelkov. V košarici ni izdelkov.